Veeal gestelde vragen
Antwoord

Neemmee.nl is GRATIS voor de klanten en het restaurant. Hier kunt u veilig online bestellingen plaatsen bij uw favoriete restaurant. Neemmee.nl steunt de restaurateurs, zo zitten de klanten en de restaurateurs niet aan toren hoge commissies vast.
Neemmee.nl staat nog in de kinderschoenen en is opgericht door de restaurateurs en de vrijwilligers. Ook heeft neemmee.nl geen winstoogmerk, en is alleen een bestelsysteem waar de klanten een bestelling kunnen plaatsen bij hun favoriete restaurant.
Online betalingen gaan direct naar de IDEAL account van het restaurant zelf (op mollie.nl of stripe.com) en niet eerst naar derden. En natuurlijk de contante en de pin betalingen ook..

Antwoord

JA. Op neemmee.nl hoeft de restaurateur geen commissie te betalen. De betalingen gaan direct naar de restaurateur, contant/pin aan de deur en ook uw online betalingen gaan direct naar de Ideal account van de restaurateur. Er zit dus niemand tussen en neemmee.nl heeft alleen de online bestel functie.

Antwoord

Je hebt verschillende mogelijkheden waaruit je kunt kiezen. Je kunt betalen via iDeal, of natuurlijk gewoon met contant geld betalen aan de bezorger. Meestal kunt u ook aan de deur PINNEN, als de mogelijkheid van pin bestaat bij uw favoriete restaurant dan kunt u tijdens online bestellen 'PINNEN aan de deur' sellecteren. Of je via IDEAL, Pin of contant betaalt gaat het geld bedrag direct naar het restaurant zonder commissies. Bestel daarom via neemmee.nl en steun het.

Antwoord

Nee, dat is helaas niet mogelijk. U kunt op neemmee.nl aleen met contant, Ideal en meestal ook met pin aan de deur.

Antwoord

Bij het online bestellen van eten, is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons of het restaurant, dan is het misschien nog mogelijk de bestelling te annuleren. Het kan echter voorkomen dat het restaurant de bestelling reeds klaar heeft en deze onderweg is - in dit geval is het helaas niet mogelijk de bestelling te annuleren.

Antwoord

De snelste manier om een wijziging door te geven is door direct contact op te nemen met het restaurant waar je hebt besteld. Wanneer je eenmaal een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een email waarin het telefoonnummer van het betreffende restaurant in staat.

Antwoord

Wanneer je iets anders hebt ontvangen dan je hebt besteld, kun je het beste eerst contact opnemen met het restaurant waar je hebt besteld, zodat zij het kunnen oplossen en je alsnog de juiste bestelling kunnen leveren. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de bereiding en de levering van je bestelling.

Antwoord

Het kan zijn dat je bestelling is geaccepteerd, maar het restaurant je bestelling niet heeft bezorgd. Het kan zijn dat je order is kwijtgeraakt of om een andere reden niet geleverd is. Het beste wat je kunt doen, is contact opnemen met het betreffende restaurant, daar zij verantwoordelijk zijn voor de levering van je bestelling.

Antwoord

Het beste wat je kunt doen, is contact opnemen met het betreffende restaurant, daar zij verantwoordelijk zijn voor de levering van je bestelling. Ze zullen met een oplossing komen.

Antwoord

Wanneer de levering van je bestelling is vertraagd, raden we je aan direct contact op te nemen met het betreffende restaurant.

Antwoord

Om je wachtwoord te resetten ga je naar ‘Log in’. Hier klik je vervolgens op ‘wachtwoord vergeten’. Je zult dan een e-mail ontvangen met instructies hoe je je wachtwoord kunt wijzigen.

Antwoord

Personeel van uw favoriete restaurant doen hun uiterste best om je bestelling goed voor te bereiden, snel, veilig en met zorg bij je af te leveren. Het geven van een fooi wordt gewaardeerd maar is natuurlijk niet verplicht.

Antwoord

...

Antwoord

...

Antwoord

...


Veel gestelde vragen van partners


Antwoord

Wil jij je als partner restaurant aansluiten bij neemmee? Dan kun je je restaurant aanmelden via deze pagina.

Antwoord

Met neemmee.nl verhoog je gemakkelijk je omzet zonder risico. Het enige wat je hoeft te doen is koken en wij doen de rest! neemmee draagt zorg voor:
- Hogere omzet voor je onderneming, u hoeft GEEN commissies te betalen
- Een persoonlijke pagina voor je restaurant op ons platform
- Het volledige betaalproces
- Online en offline promotie van je restaurant
- Uitbreiden van je klantenbestand
- Alle betalingen van de klant gaat direct naar het restaurant, contant en pin betalingen maar ook Ideal betalingen gaat direct naar uw Ideal account.
- en meer...